środa, 16 kwietnia 2014

Przed świętami

Klasa przystrojona świątecznie i wiosennie. Dziś wykonywaliśmy zwierzęta z jajek. Pyszne były.

I ładne.

Milenka nam sprawiła smakowitą niespodziankę. To w ramach zadań klubowych. Babeczki palce lizać. Dziś kolejne prezentacje pracy klubu, kolejne punkty i kolejne sprawności.


A tak powtarzamy pisownię wyrazów i zasady ortograficzne.
Byliśmy jedną z klas, która zebrała najwięcej środków czystości.

 Z podziękowaniem


I na prośbę: podpowiedź WYBUCHAJĄCY WULKAN

6 komentarzy:

  1. Ale u Was zmiany. Tyle się dzieje!
    Kilka dni mnie nie było no i proszę!
    Superowe dzieciaki z Was!
    Tak trzymajcie.
    Niesamowicie zintegrowana klasa.
    Luana

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że jestem z innej części kraju.
    Chciałabym mieć Was od IV klasy.
    Klasa z zapałem :)
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniko, ja jestem z bliższej dzieciakom okolicy i zastanawiam się, co by tu zrobić...:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. my takich fajnych rzeczy nie robimy i nie wiem dlaczego

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym chciała taką wspaniałą gromadkę od klasy czwartej pod opiekę dostać.
    Niestety, moja szkoła w centrum naszego kraju.
    Pozdrawiam Waszą Panią i Was serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dwóch dni przeglądam ten blog. Bardzo mi się podoba.
    Jednak trzeba mieć odwagę, by pokazać publicznie swoją pracę "od kuchni".
    To kopalnia pomysłów i form realizacji PP.
    Świetna dokumentacja pracy wychowawcy.
    Bardzo dobry przepływ informacji wychowawca - rodzic.
    Brakuje mi tylko większej aktywności rodziców.
    Pozdrawiam
    Uczestniczka szkolenia SORE

    OdpowiedzUsuń