piątek, 11 kwietnia 2014

Nasze doświadczenia i obserwacje

Zajmowaliśmy się właściwościami magnesu. Wykonywaliśmy różne doświadczenia. Sprawdzaliśmy, jak działa kompas.



 Pod mikroskopami oglądaliśmy różne preparaty. Używaliśmy lupy, szkieł powiększających. Poznaliśmy przyrządy optyczne.



W potyczkach matematycznych nasza klasa spisała się na medal. 
23, 24, 25 kwietnia odbywają się egzaminy gimnazjalne. W związku z powyższym zajęcia w szkole podstawowej ulegają zmianie:
* 23.04 (środa) zajęcia od 13.30 do16.05 , obiad 13.15
* 24.04 (czwartek) zajęcia od 13.30 do 16.05, obiad 13.15
* 25.04 (piątek) zajęcia od 12.45 do 15.20, obiad 12.30
Wszystkie zajęcia z wychowawczynią.
Bardzo proszę na poniedziałek o pisemną informację, które dzieci (kiedy i w jakich godzinach) będą uczestniczyły w zajęciach opiekuńczo -wychowawczych (świetlica). 
 

4 komentarze:

  1. Macie dobrze wyposażoną szkołę!
    To rozumiem - nauka przez działanie.
    Luana

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, pięknie to wygląda!
    Zajęcia polonistyczne nie są tak widowiskowe...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak mnie magnes fascynował, jak byłem w Waszym wieku!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam jak sama bawiłam się magnesem i odkrywałam jego właściwości.
    Koleżankom mówiłam, że potrafię czarować. Jakiś metalowy przedmiot (szpilka, gwoździk, stalówka - bo wtedy się nie długopisem, tylko obsadką zakończoną stalówką w zeszytach pisało) kładłam na stoliku, a pod blatem stolika przesuwałam dyskretnie magnes i mój przedmiot sam się poruszał. Koleżanki były zaskoczone, ale potem im zagadkę wyjaśniłam.
    Życzę wam wielu fascynujących doświadczeń. To najlepszy sposób zdobywania nowych wiadomości i odkrywania świata.

    OdpowiedzUsuń