niedziela, 7 października 2012

Nasza astrologiczna prezentacja

Cztery osoby w klasie urodziły się pod znakiem Strzelca (Marcin, Weronika, Damian W. i Gabriel).


Idę naprzód. Moje motto to optymizm, entuzjazm, przygoda, szczerość. 


Trzy osoby są spod znaku Lwa (Zosia, Nikola i Wiktor).

 
Patrzcie na mnie i podziwiajcie - jestem w centrum uwagi. Wielkoduszność, autorytet, dramatyzm.



Mamy dwóch Skorpionów: Piotra i Michała.
 


Zgłębiam, drążę, ujawniam. Moje motto to skupienie, głębia,  wnikliwość, intensywność.




Anitka i Wojtek urodzili się pod znakiem Barana.  


Jestem i działam, idę naprzód. Moim motto jest aktywność, przywództwo, początek.




Spod znaku Bliźniąt jest Damian D. 
  

Myślę i mówię, zbieram i przekazuję informacje. Jestem gadatliwy, ciekawski, towarzyski.




Patrycja urodziła się pod znakiem Koziorożca. 


Dążę do celu. Jestem konserwatywna, zdyscyplinowana, wytrwała, ambitna. 




 Milenka jest spod znaku Byka. 


Gromadzę i posiadam, doceniam i rozkoszuję się. Jestem stała, wytrzymała.




 Rakiem jest Hubert.


Czuję, przeżywam, martwię się, kontempluję. Jestem delikatny, konserwatywny, uczuciowy. 




 Marysia jest spod znaku Ryby. 


Ucieczka od rzeczywistości. Moje motto to intuicja, marzenia, sztuka, współczucie, iluzja.







Jedna osoba z klasy urodziła się tego samego dnia i miesiąca, jak pani. 
Powyższą charakterystykę należy potraktować z przymrużeniem oka. 

2 komentarze:

  1. mam nadzieję, że coś się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprawdza się! Idę naprzód. Moje motto to optymizm, entuzjazm, przygoda, szczerość. Jestem LWEM. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń