środa, 1 października 2014

Edukacja ekologiczna

Dziś uczestniczyliśmy w bardzo ciekawej grze terenowej w ramach programu "Małopolska na zielonym szlaku z Mirkiem Koralikiem - edukacja ekologiczna dla dzieci". 


W grze brało udział 5 drużyn. 


 Mieliśmy do wykonania wiele zadań z zakresu ochrony środowiska i ekologii. Były zadania i łatwe i trudne.



Najwięcej punktów zdobyła drużyna  "Świnek". Na drugim miejscu uplasowała się drużyna "Biała Gwiazda". "Błyskawice" pracowały wolniej ale dokładniej. Kolejne miejsca zajęły drużyny: "Ochrona Przyrody" i "Diabły z Piekła Rodem".
I wreszcie ogłoszenie wyników i rozdanie nagród. 


Gratulujemy "Świnkom" :)


7 komentarzy:

  1. Na grach terenowych było bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na grach terenowych było bardzo fajnie.
    Hubert Włodarczyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Najciekawszą dla mnie konkurencją było przejście z zamkniętymi oczami pomiędzy skakankami. Bardzo podobały mi się nagrody! DZIĘKUJĘ!
    Zosia

    OdpowiedzUsuń
  4. Na grach terenowych było super ekstra!!!

    Wojtek

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobało, a najbardziej nasza drużyna.
    Marcin

    OdpowiedzUsuń
  6. Gry terenowe były super !
    Najbardziej podobało mi się przechodzenie między skakankami
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  7. było super, bardzo mi się podobało/Wiktor/

    OdpowiedzUsuń