piątek, 21 czerwca 2013

Tatusiom - z najlepszymi życzeniami



8 komentarzy:

  1. SPACER Z TATĄ

    A kiedy będzie słońce i lato
    Pójdziemy sobie na spacer z tatą.
    Ja będę miała nową sukienkę,
    Tato będzie mnie trzymał za rękę.

    Pójdziemy wolno, prosto przed siebie,
    Będziemy liczyć chmury na niebie,
    Będziemy liczyć drzewa przy drodze,
    Będziemy skakać na jednej nodze.

    Miniemy kino, przedszkole i aptekę,
    Jeszcze spojrzymy z mostu, na rzekę,
    Jeszcze okruchy rzucimy falom,
    Kupimy w kiosku różowy balon.

    Kiedy będę już bardzo zmęczona,
    Tato posadzi mnie na ramiona
    (tacy będziemy jak nikt, szczęśliwi).
    A wokół ludzie będą się dziwić,
    I wszyscy będziemy patrzyli na to,
    Jak na barana niesie mnie Tato.

    autor nieznany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znany, znany
      M. Mrózek - Dąbska
      i w oryginale jest: Miniemy kino, SZKOŁĘ, aptekę

      Usuń
  2. O moim tacie

    Choć jestem duży,
    bez swego taty
    bez przerwy
    wpadałbym w tarapaty.
    Kiedy więc przyjdą
    jakieś kłopoty,
    od razu tacie
    oznajmiam o tym.
    A wtedy zaraz
    łatwiej i prościej
    uda się wybrnąć
    z wszelkich trudności.

    S. Todorski

    OdpowiedzUsuń
  3. ,,Miłość to oj­ciec ra­tujący dzieci z płonące­go bu­dyn­ku, wy­noszący je i ginący przy tym. Kiedy kochasz przes­ta­jesz żyć dla siebie, żyjesz dla in­nej osoby. ,,
    Philip Kindred Dick

    OdpowiedzUsuń
  4. Mógłbym tak pleść bez końca
    z poetyc­kiego nawyku...
    Dob­ra­noc. Ad­res ojca:
    Ale­ja Róż i Słowików.

    Władysław Broniewski

    OdpowiedzUsuń
  5. O ojcu Waszego patrona możecie przeczytać tu>
    http://jantwardowski.bloog.pl/kat,40501088,index.html?smoybbtticaid=610cf8

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękujemy za przepiękne literackie komentarze.
    Bardzo ciekawe informacje o ojcu naszego patrona znajdują się w podanym linku. :)

    OdpowiedzUsuń